Ons stappenplan voor een succesvolle en zorgeloze verkoop


1) Alles start bij een correcte en professionele waardebepaling:

Een juiste waardebepaling van uw eigendom is essentieel voor een succesvolle verkoop of verhuur.

Aarzel niet om ons te contacteren voor een gratis waardebepaling.


2) Wij krijgen het vertrouwen van u om uw eigendom te verkopen:

We lichten de samenwerkingsovereenkomst toe en ondertekenen deze samen, daarna ontnemen wij uw zorgen en stellen een compleet, en zorgvuldig beheerd, dossier op.


3) Wij zorgen voor alle documenten zodat we in orde zijn voor de informatieplicht naar de kopers, zoals:

EPC, Asbestattest en elektrische keuring, attest stookolietank, bodemattest, stedenbouwkundige inlichtingen en nog veel meer.
De verplichte documenten worden aangevraagd in samenspraak met u.
Voor de aanvraag van deze documenten schakelen wij op tempo van de klant.

Wenst u hier meer informatie over?


4) Start van onze professionele marketing:

Wij zorgen dat uw eigendom een opwaardering krijgt door de juiste en volledige presentie, deze wordt gepresenteerd met een brede publiciteit (vraag ons zeker welke kanalen we allemaal gebruiken). Daarna hebben we nog 2 doelen, een maximale prijs en tevreden klanten over gans het verkoopproces:


5) Onderhandeling en afhandeling van de verkoop:

Van zodra wij met de kopers professioneel hebben onderhandeld en zo tot de gewenst prijs zijn gekomen, zorgen wij voor een getekend biedingsformulier.

We zorgen dat de juiste clausules en voorwaarden correct geformuleerd staan, dit ter bescherming van de partijen.


6) Opmaak en ondertekening van de compromis of aankoop-verkoopbelofte:

Deze overeenkomst wordt in principe door ons opgemaakt zodat deze zo snel mogelijk kan ondertekend worden. Deze wordt uiteraard eerst door de notarissen (verkoper en koper) nagelezen. Van zodra wij de goedkeuring krijgen, gaan wij over tot ondertekening.

Indien de voorkeur van de partijen eerder uitgaat dat de notaris deze opmaakt, dan is dit uiteraard in orde voor ons.


7) Opvolging van A tot Z:

Na de ondertekening zit onze job er zeker niet op. Wij volgen het dossier tot aan de akte.
Tevens zorgen wij ervoor dat de meters van de nutsmaatschappijen correct worden overgenomen.

Eveneens na de ondertekening van de akte kan u steeds bij ons terecht voor advies.


Er is nog veel meer te vertellen, en hiervoor maken we met u graag een afspraak.
Aarzel niet om met ons contact op te nemen.

Hieronder kan je kiezen of je een schatting wenst, dan kies je 'Gratis schatting' of andere vragen 'Contact'.